Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Raynebow Ashes18/Female/United States Groups :iconcreepsofnyd: CreepsOfNYD
Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Core Membership
Statistics 324 Deviations 14,902 Comments 26,128 Pageviews

Newest Deviations



SailorStarMiracle's Profile Picture
Raynebow Ashes
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Age: 17

Gender/Sex: Female

Birthday: January 26, two days before Ashley Purdy's birthday, making him two days less than 13 years older than me. :meow:

Orientation: I'll date who I want, dude or chick

Relationship Status: Single

Interests: Writing, reading fanfics and manga, watching anime, drawing, yaoi, going to cons, RPing (Roleplaying), Cosplaying, GIRLS! GIRLS! GIRLS!

Favorite song: "New Year's Day" - Black Veil Brides

Current Residence: Southern IL

Favorite genre of music: I like too many kinds to name.

Favorite style of art: manga/anime

Operating System: Crappy DELL laptop

Favorite cartoon character: Bender B. Rodriguez (Futurama)

Personal Quote: I listen to what I want, I dress how I want, I do what I want, and you can't do a damn thing about it!

Favorite Quote: "Everything happens for a reason, and although it may not seem like it sometimes, you are exactly where you should be. Make the best of it." - Christian "CC" Coma

Random Journal cause free PM

Journal Entry: Mon Apr 7, 2014, 9:16 PM

Yeah, that's about it...Planning on making a horror film this year. Got some friends willing to help. Just need to start working on the script, then I can worry about locations and actors and shit. Working on getting to California still. Not really much to tell other than that, except I'm back in Texas and miserable. That is all.

  • Mood: Gloomy
  • Listening to: My "Depressed" list on Spotify...

AdCast - Ads from the Community


Add a Comment:
Vegetafan1019 Featured By Owner Aug 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Hey. I'm just checking to see figure alive and ok. 
Ok, ill leave you alone now.
SailorStarMiracle Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist General Artist
I'm fine, and you're not bothering me.
Vegetafan1019 Featured By Owner Jun 22, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Hi. You still alive? XD sorry if I'm blowing up your notes and everything but when you haven't heard from someone in almost two weeks, ya kinda worry. Or at least I do. So I thought I'd check in, see if your ok and everything.
ShadowInkAdopts Featured By Owner May 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hello! Im sorting out adopts and wondered if you wished to keep this one you got from here ^^

Girl Clothes Adoptable Pack 1 - SOLD by ShadowInkAdopts
SailorStarMiracle Featured By Owner May 27, 2015  Hobbyist General Artist
Yes I do! My computer crashed when I tried to upload a character I created to wear it forever ago, and I still haven't gotten the damn thing working. I am so sorry
ShadowInkAdopts Featured By Owner May 27, 2015  Hobbyist Digital Artist
Alright ^^ ! Dont worry its not wether they're drawn or not, but i needed to know in case i could re-sell some ^^
CartoonFreak2000 Featured By Owner Apr 20, 2015
Thank you very much for the fav and for that, I'll be your next watcher! :iconpatrickdurrhurrplz:
LittleMissFatCat Featured By Owner Feb 21, 2015  Hobbyist General Artist
Hey! Star, what's up? 
You may not remember me, I use to be Arisa33. That ring any bells...?
SailorStarMiracle Featured By Owner Feb 21, 2015  Hobbyist General Artist
It kinda does. Um, Naruto RPs?
LittleMissFatCat Featured By Owner Feb 22, 2015  Hobbyist General Artist
Yep, RealmofNaruto back, uh, how many years ago was that now...? Three, four? I don't remember-
Add a Comment: